Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Доброва С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Доброва С. О. 
Здобутки та невирішені проблеми українського інтернет-телебачення [Електронний ресурс] / С. О. Доброва // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.206 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Доброва С. 
Новітні підходи у вивченні інтернет-телебачення [Електронний ресурс] / С. Доброва // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Доброва С. 
Аналіз контенту сучасних українських інтернет-телеканалів ("Громадське ТБ", "Еспресо TV", "Ukrlife TV") [Електронний ресурс] / С. Доброва // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(2). - С. 220-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Доброва С. О. 
Трансформація телебачення в Інтернеті в епоху глобалізації [Електронний ресурс] / С. О. Доброва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_18
Розглянуто використання таких понять як "глобалізація", "глобалізація системи масової комунікації", "конвергенція" в контексті ЗМК. Подано бачення сучасних медійних трендів, які використовують телеменеджери для більш ефективної роботи та привернення аудиторії. Акцентовано увагу на різноманітних наукових підходах, які присвячені темі тенденцій в Інтернет-телебаченні, та на прикладах трансформації телевізійного контенту в Інтернет.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.496 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського